מדוע חברות סטארט-אפ אוהבות אנימציה?

"מעצמת היי-טק", "סטארט-אפ ניישן" "אומת הסטארט-אפ" – כל אלה הם כינויים לשיעורי חברות הסטארט-אפ הגבוהים בצורה שלא תיאמן בארץ הקודש – ולא בכדי. עם אוכלוסייה של קצת יותר מ – 8 מיליוני תושבים, בישראל נפתחות בכל שנה כ – 3,000 חברות סטארט-אפ חדשות, כמעט פי עשרה ביחס לסך חברות הסטארט-אפ הנפתחות בכל שנה בכל מדינות אירופה.

אז מדינת ישראל היא מעצמה של רעיונות, חדשנות ופיתוח – אבל מעבר לרעיונות טובים, חברות סטארט-אפ מצליחות חייבות לתת את הדעת לתחומים כמו שיווק, מכירות, הסברה, גיוס כספים ואחרים. איך מעבירים את המסר בצורה נגישה, חכמה וקולעת.

התשובה היא אנימציה. כמעט כל חברות הסטארט-אפ משלבות אנימציה בחומרי השיווק וההסברה שלהם ויש לכך סיבות טובות. לפניכם, חמש הסיבות המרכזיות לעובדה שחברות סטארט-אפ אוהבות אנימציה.

#1 –המסר שלכם מגיע לקהל היעד שלו, בגובה העיניים

גם חברות סטארט-אפ שעוסקות בטכנולוגיה גבוהה ומורכבת, צריכות לפעמים להציג את "השורה התחתונה", השימוש במוצר/שירות או התועלות שלו, לקהל פחות בקיא. 

יש משהו בשימוש בדמויות מאוירות או בהנפשה, שמאפשר להגיש גם מסרים מקצועיים או טכנולוגיים – "בגובה העיניים". הבחירה באופן הצגת המסר מאפשרת הנגשה של המסר בצורה בהירה ומובנת ובפורמט צבעוני ומזמין. על ידי שימוש באנימציה, חברות סטארט-אפ שומרות על תמהיל שאי אפשר להשיג בשום דרך אחרת, בין מידע עסקי מקצועי ו"כבד" – לבין הגשה קלילה.

#2 –להעלות חיוך על פני הצופים

יש משהו בדמויות מאוירות שמעלה חיוך על השפתיים עוד אפילו לפני שהמסר נאמר. דמויות מאוירות הן צבעוניות, מזמינות ונעימות לצפייה. המסר עובר טוב יותר, גם לקהלים פחות בקיאים בעגה המקצועית כשהוא מוגש בהומור, והסיכוי להשיג את המטרה הוא גבוה יותר.

#3– אנימציה מאפשרת להציג את המוצר כמו שאתם חולמים שיהיה – ולאו דווקא כמו שהוא כרגע

חברות סטארט-אפ מבקשות לא אחת להציג מוצרים או שירותים שקשה לצלם. אולי מפני שהמוצר עוד לא מוגמר או מוכן לצילום, אולי כי על מנת להציג את הפוטנציאל בשימוש בשירות או במוצר יש צורך להשתמש בדמיון, בשלב הפיתוח הנוכחי שהחברה נמצאת בו.

שימוש באנימציה בקידום המוצר / שירות של חברות סטארט-אפ, מאפשר להציג את המוצרים והשימוש בהם כפי שיהיו בעתיד, ואינו חייב להיצמד רק למה שכבר יש היום. בנוסף, באנימציה ניתן להציג שימושים, מצבים ומקומות שקשה לצלם בצורה ריאליסטית.

#4– מאה אחוז חופש יצירתי

אחד המאפיינים הבולטים בעובדים של חברות הסטארט-אפ, הוא הדמיון והיצירתיות שלהם. כאן, האנימציה פוגשת קבוצת אנשים שחושבת מחוץ לקופסה, ומאפשרת להם להגשים את החזון הוויזואלי שלהם לשימוש במוצר / שירות והעברת מסרים, כמעט ללא גבולות. אפשר להשתמש בכל צבע, ליצור כל מציאות, אפשר להציג אדם אחד או מאות אנשים בכל זמן ובכל מקום, אפשר להזניק את המוצר / שירות שלכם אל נקודות בהיסטוריה או אל העתיד הרחוק – כל מסר שיווקי יכול לקבל צורה וצבע, לקום לחיים ולצייר מציאות שמתאימה למסר שלכם, באמצעות אנימציה. 

#5 – ביטוי חדשנות ופיתוח שוק

פיתוח מוצר חדשני, אפליקציה או שירות שקהל היעד שלכם עדיין לא מכיר, דורש מערך שיווק מורכב כדי לחדור לשוק. סרטון שיווקי באנימציה, הוא אחד הדרכים הנוחות, היעילות ואשר מעבירות מסרים מורכבים בצורה בולטת ומעוררת אמפטיה. 

היתרון בעבודה עם צוות מקצועי

יש יתרונות ברורים למוצר טכנולוגי שפותח על ידי צוות של מומחים – כך גם באנימציה. הבחירה לעבוד עם צוות מקצועי, אמנותי, יצירתי וקשוב, היא זו שתביא את האנימציה שלכם לאופטימום: מסר ברור לקהלים רלוונטיים, באופן מונגש, בביצוע מקצועי ועל פי החזון שלכם. 

סטודיו דב וולס ישמח לעמוד לשירותכם, בתכנון, עיצוב והפקת סרטים ותכנים גרפיים עבור המוצר, השירות או העסק שלכם. פנו אלינו לקבלת הצעת עבודה משותפת!

 

סרטון מוצר באנימציה עבור סטארט – אפ MYZE לקניות מקוונות ברשת.